16år - och gravid

Direktlänk till inlägg 15 februari 2010

17 + 1

Av peachfruit - 15 februari 2010 22:07

 

Idag kände jag för första gången av lill skrutten i magen!

Jag och mamma hade precis ätit av min favorit rätt, kyckling och ris då hon fick för sig att hon skulle känna efter hjärtslag på min smått bulliga mage. Hon satt ner handen på magen och började försiktigt känna runt efter hjärtslagen, då vi plötsligt kände man hur det bullrade till i hela magen! Jag blev så känsloladdad så jag höll nästan på att börja gråta.


Men nu ska jag sätta mig framför tv:n och trycka i mig lite glass med bär innan sängdags, så hejsvejs!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av peachfruit - 6 april 2010 16:42

Tänkte bara ta en kort uppdatering för jag märkte att det var evigheter sen jag senast skrev.   Jag har varit väldigt trött mycket av min graviditet eftersom jag har fått för lågt blodvärde, så jag har fått både det ena och de andra för att de sk...

Av peachfruit - 15 mars 2010 17:56

  För några dagar sen kände jag dem första riktiga sparkarna! Jag och pojkvännen satt och kollade på film när det helt plötsligt började kännas som om någon petade innifrån min mage. De ända jag kunde klämma ur mig var "jag vet inte vad...

Av peachfruit - 23 februari 2010 12:27


   Idag va jag på mitt första ultraljud. min lilla skrutt. <3    Påväg upp dit kändes det som ingenting. Även när vi satt oss i väntrummet uppe på lasarettet kände jag mig lugn. Men när jag klev in i dedär rummet kom nervositeten som ett...

Presentation

Nedräkning

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards